26 MARZEC

Czy Polska to śmieszny kraj? Owszem. Nawet bardzo śmieszny. Obywatelowi RP wystarczy nieposiadać partyjnych rodziców oraz głosować na niesłuszną siłę polityczną by występować w kabarecie pt. Polska - demokratyczne państwo prawa, urzeczywistniające zasady sprawiedliwości społecznej.
Donosicielstwa i rozkwitu tajnych służb we wszystkich formacjach mundurowych, włącznie z formacją w sutannach nie powstydziłby się Hajle Selasia.
Gdzie nie pójdziesz w sprawie zatrudnienia, załatwienia sprawy to obijasz się o mur machiny urzędniczej, która jak to ostatnio przyznał jeden z „rządzących” jest za duża.
Ja to potwierdzam. Prosty przykład. W mojej ocenie wojewódzki urząd pracy robi to samo, co powiatowy urząd pracy. A powinien czynić coś całkiem innego. Dublowanie tego samego. No, ale może WKK to zmieni.
Skoro praca jest w urzędach pracy, dlaczego osoba z wyższym wykształceniem, której w trakcie edukacji mówiono, iż z wykształceniem uniwersyteckim będzie miała większe szanse na znalezienie zatrudnienia pozostaje o chlebie i wodzie?
I tu wracam do diagnozy. Wiadomo, komu jest dobrze. Rodzinie i znajomym królika. Reszcie już nie.
Ja się jednak nie poddam. Urodziłem się w Polsce. Nie będę zmywakowym w Rumunii czy Cyprze, a, co już mówiłem, na tamtym świecie będę na tej samej diecie, co Kierowniczka.
Uprzejmie proszę Policję o odpierdolenie się od mojego brata, bo wam brzydkie słowo powiem.
26-03-2013 © by mgr Piotr Jasiński

Komentarze

Popularne posty