4 LUTY


Na dobrą sprawę Dariusz Joński, jak to ktoś określił, uznawany może być za wschodzącą gwiazdę polskiej lewicy. Czy jest ona nam potrzebna? 
Według mnie tak. Ktoś ostatnio zaproponował by w Polsce wprowadzić prawo amerykańskie. Ja poszedłem krok dalej i zaproponowałem by w Mongolii wprowadzić prawo Francji, we Francji prawo Zairu itd. 
Tak się składa, że opcja zerowa, reset, w realnym świecie jest zjawiskiem wyjątkowo rzadkim. 
Zatem Polska, którą ja i moje pokolenie obecnie zawiadujemy, to to co zastaliśmy. I to co budujemy. A budujemy przecież sobie i naszym następcom.
Skoro tak, to nie możemy tych robót wykonywać źle. Do nich nie należy zmiana ustroju itd. Przerabialiśmy to w 1989 r. 
Pozostaje zatem spokojna praca; bez oglądania się na innych. I z Jońskim, i z Wiplerem, i z Tylendą, i z Jakubiak. Niech wszyscy robią co do nich należy, a będziemy mieli taką Polskę jakiej chcemy. 
Choć muszę przyznać, przechodząc na inny poziom, iż Polska już istnieje. Często powtarzam: "jestem tu i teraz". 
Więc wszystkie ręce na pokład!
04-II-2013 © by Piotr Jasiński




Komentarze

Popularne posty